reklama

Ako víla

Na seba skromne navlečiem šaty utkané z pavučiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sú jemnejšie než vzácny hodváb,

ten najdrahší hodváb z Číny.

A čímsi sú posypané,

blyští sa v nich farba každá.

Nie, nie sú to drahokamy, 

ale drobné kvapky dažďa.

Usmejem sa, keď si farbím

pery šťavou z maliny.

Nohy mi šteklia trsy mäkkej trávy, 

postupujem krokmi malými.

Všetky melódie prírody

prenikajú mi do ucha.

V dni, keď sa horúčava prihodí,

nosím si vejár z lopúcha.

V odraze vody na seba hľadím,

v tej chvíli sa víle podobám. 

Nemusím svoje telo zdobiť,

celý les je moja ozdoba. 

Martina Machová

Martina Machová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už od detstva ma lákala Ázia, čo ma doviedlo k štúdiu čínskeho jazyka. Dnes sa venujem výučbe jazykov, a rada zdieľam svoje zážitky zo štúdia v Číne.www.lektorkacinstiny.sk Zoznam autorových rubrík:  Rymovacky NerymovackyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu